Locatie:

Openbare school het groene kompas

Haerstraat 141, 7573 PA Oldenzaal

Waarom deze locatie?

We hebben voor deze locatie gekozen, omdat het niet in het centrum ligt maar ook niet helemaal buitenaf en dus goed bereikbaar is. De school ligt aan een rustige weg waar vooral fietsers langskomen in Oldenzaal. Dit is in deze regio ook een van de weinige basisscholen dus er zijn genoeg kinderen die naar onze school kunnen komen. De school bevindt zich ook heel dicht bij het bos. Hier zijn wij als school heel blij mee omdat de leerlingen zo dicht bij de natuur staan. De leerlingen gaan iedere week met de groepsleerkracht naar het bos. Dit gebeurt vooral veel rond de herfstperiode. Tijdens deze periode is er veel te zien in het bos. In welke kleuren veranderen de bladeren? Wat zie je allemaal op de grond? Hoeveel stippen heeft deze paddenstoel? Dit zijn allemaal vragen die in het bos beantwoord kunnen worden. Leren door te doen!

Maak jouw eigen website met JouwWeb